Customer Excellence Inspiratiedag 17 maart 2020

In navolging op de zeer gewaardeerde inspiratiedag in Rotterdam in 2018, wordt er op 17 maart speciaal voor bdKO-leden weer een inspiratiedag door N3Wstrategy-NEXCT georganiseerd. Dit keer in Amsterdam.

Ook deze dag zal in het teken staan van klantbeleving, customer experience. Een belangrijk strategisch thema voor N3Wstrategy-NECXT. We zullen Tony Chocolonely bezoeken, een bedrijf dat op hun eigen manier uitblinkt in het leveren van customer experience. Daarnaast is de Masterclass Customer Experience onderdeel van het programma en zullen we de inzichten die we hebben opgedaan doorvertalen naar onze eigen praktijk.

Aangevuld met een flinke dosis lol en ‘elkaar weer anders leren kennen’ is dit een niet te missen event!

Programma

10:00 Welkom & Onboarding (De Kleine Werf)

10:30 Masterclass Groei door Klantbeleving (dialoog, modellen, spel)

Wat gebeurt er nu in de wereld (grote verschuivingen in wijze van werken)
Wat zijn daarmee de uitdagingen voor ons (agile componenten)
Hoe spelen wij daarbij in op 3 aspecten leiderschap – medewerkers – klantprocessen

Het CX Spel

13:00 Lunch & Wandeling (15 minuten) naar benchmark

14:30 Benchmark Bezoek ‘Tony’s Chocolonely’ – Westergasterrein

15:45 Wandeling terug

16:00 Masterclass vervolg

Analyse Benchmark
Hoe komt het dat Klantbeleving organisaties een voorsprong geeft?
Hoe vertaal ik deze kansen naar mijn organisatie?

Het CX spel

18:00 Licht diner

18:45 Vraag & Antwoord

20:00 Einde

Waarom Tony’s Chocolonely?
Tony’s is een purpose driven organisatie die deze vertaalt in herkenbare en aansprekende producten. Met klantbeleving als focus bij de inrichting van al haar processen wordt een sterke herkenbaarheid naar klanten gerealiseerd. Met nationaal en internationaal succes en blijvende groei als resultaat. Wij passen de kennis uit de masterclass to op dit praktijkbezoek. Een senior medewerker van Tony’s zal onze vragen beantwoorden in de inspirerende Tony’s omgeving op het Westergasterrein in Amsterdam.

Werkvormen Interactief & liberating structures

Locatie De Kleine Werf

Waarom erbij zijn?
Je wilt je organisatie herkenbaarder maken en sterker opvallen tussen de concurrentie. Je medewerkers enthousiasmeren. En daartoe begrijpen hoe de klantbeleving in elkaar zit en aan welke knoppen jij voor jou organisatie kunt draaien en welke trucs er zijn om dit proces te versnellen.

Deze Masterclass wordt gegeven door twee experts (Jochem van Beek & Nils Schmeling) van N3Wstrategy-NECXT,  een adviesgroep op het gebied van klantbeleving en al jaren werkzaam voor diverse organisaties binnen en buiten de kinderopvang.

Aanmelden en deelnamekosten

Deelnamekosten zijn € 295 pp. Aanmelden kan per mail of telefonisch bij het bureau van de bdKO bureau@bdKO.nl of tel. 079 363 81 02 o.v.v. Customer Excellence Inspiratiedag

Annuleren kan uitsluitend tot uiterlijk 2 maart 2020. Kosteloos annuleren ná 2 maart 2020 is niet mogelijk. Wél is het mogelijk om je na deze datum te laten vervangen door een collega.