Customer Excellence Inspiratiedag 17 maart 2020

In navolging op de zeer gewaardeerde inspiratiedag in Rotterdam in 2018, wordt er op 17 maart speciaal voor bdKO-leden weer een inspiratiedag door N3Wstrategy georganiseerd. Dit keer in Amsterdam.

Ook deze dag zal in het teken staan van klantbeleving, customer experience. Een belangrijk strategisch thema voor N3Wstrategy. We zullen een bedrijf bezoeken dat op hun eigen manier uitblinkt in het leveren van customer experience. Daarnaast is de Masterclass Customer Experience onderdeel van het programma en zullen we de inzichten die we hebben opgedaan doorvertalen naar onze eigen praktijk.

Aangevuld met een flinke dosis lol en ‘elkaar weer anders leren kennen’ is dit een niet te missen event!

Programma
10:00 Welkom & onboarding

10:30 Benchmark bezoek (1 leidende en inspirerende organisatie in de omgeving)

12:30 Lunch

13:30 MASTERCLASS (dialoog, aansprekende modellen, spel)

  • Wat gebeurt er nu in de wereld (grote verschuivingen in wijze van werken)
  • Wat zijn daarmee de uitdagingen voor ons (agile componenten)
  • Hoe spelen wij daarbij in op 3 aspecten leiderschap – medewerkers – klantprocessen
  • Het CX Spel
  • Hoe vertaal ik deze kansen naar mijn organisatie?

18:00 Licht diner

18:45 Vraag & Antwoord

20:00 Einde

Aanmelden en deelnamekosten

Deelnamekosten zijn € 295 pp. Aanmelden kan per mail of telefonisch bij het bureau van de bdKO bureau@bdKO.nl of tel. 079 363 81 02 o.v.v. Customer Excellence Inspiratiedag

Annuleren kan uitsluitend tot uiterlijk 2 maart 2020. Kosteloos annuleren ná 2 maart 2020 is niet mogelijk. Wél is het mogelijk om je na deze datum te laten vervangen door een collega.