Omgaan met klanten in deze tijd! 9 juni 2020

Webinar exclusief voor bdKO-leden dinsdag 9 juni 15:00-17:00 uur

Als je niet oplet, ben je nu 100% met operationele zaken bezig. Begrijpelijk. Maar deze tijd is ook een moment van de waarheid. Wat verandert er voor ons na deze tijd? Een tijdperk waarin een aantal van je collega’s al keuzes maken met als centrale vraag: ‘hoe ga ik tijdens en na het corona-tijdperk om met mijn klanten en partners?’ Dit bepaalt je concurrentiepositie. Vandaag al maar zeker morgen!

Neem de tijd om stil te staan bij je belangrijkste onderwerp: je klant!

In een sessie met ‘triggers’ en veel dialoog om met en van elkaar te leren en elkaar te inspireren. Inclusief een ideation-workshop. Een goede basis voor je eigen vervolgaanpak om sterker uit de crisis te komen. Want wie de sterkste klantrelaties heeft, wint!

Belangstelling? Het webinar is inmiddels vol, maar we zetten je graag op een reservelijst. Bij veel belangstelling bieden we mogelijk nog een tweede sessie aan. Wil je graag geplaatst worden op de reservelijst en/of in aanmerking komen voor een mogelijke tweede sessie? Laat dit dan uiterlijk 2 juni ons weten door een mail te sturen naar bureau@bdko.nl o.v.v. aanmelding ‘triggersessie klanten’. De webinar wordt kosteloos aangeboden door en de bdKO. Voor aanvang ontvang je een link en instructies om in te loggen voor deze triggersessie.