Workshop Customer Journeys 13 november 2025

De sleutel tot klantgerichte kinderopvang

Het uitwerken en visualiseren van Customer Journeys is dé manier om processen in jouw organisatie klantgericht te maken en ouders en kinderen écht te verrassen en jouw organisatie te onderscheiden van andere. Tijdens deze praktische workshop laten we zien hoe je dit doet, en hoe jij er morgen al direct mee aan de slag kunt in jouw eigen organisatie.

Waarom Customer Journeys?

  • Je ziet door de ogen van ouders en kinderen hoe zij de opvang ervaren.

  • Je ontdekt waar de beleving beter kan – en waar je verwachtingen kunt overtreffen.

  • Je krijgt concrete handvatten om processen slimmer en klantvriendelijker in te richten.

  • Je vergroot vertrouwen, tevredenheid en loyaliteit van ouders.

Praktische informatie

Datum: 13 november 2025 12:00 – 17:00 uur

Locatie: Buitenplaats Rozenlust, Parklaan 11, Rotterdam

Door wie: Necxt, adviesbureau voor klantgerichte ontwikkeling en innovatie

Investering: € 95,- per deelnemer, inclusief lunch en gratis parkeren.

Voordeel: tweede deelnemer uit dezelfde organisatie betaalt slechts € 75,-

Schrijf je snel in voor dit inspirerende dagdeel en ervaar hoe Customer Journeys jouw kinderopvangorganisatie verder brengen! Stuur een mail naar bureau@bdko.nl o.v.v. Customer Journey of bel 079-3638102

Annuleren kan uitsluitend schriftelijk tot uiterlijk 28 oktober 2025. Kosteloos annuleren ná 28 oktober 2025 is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om je na deze datum te laten vervangen door een collega.