
Klantgericht werken 22 januari 2026
Twee workshops, één inspirerende dag voor jouw organisatie
Op 22 januari organiseren wij een inspirerende dag vol klantgericht werken voor directeuren en managers uit de kinderopvang. Je kunt kiezen voor één workshop óf de hele dag meedoen.
Ontwikkel je Purpose & Klantbelofte 9:00-13:00 uur
Zonder purpose en klantbelofte geen richting. In deze workshop ontwikkel je de basis voor jouw organisatie: een sterke WHY, kernwaarden en een klantbelofte die klanten raakt én medewerkers inspireert. Waarom belangrijk? Je wilt je onderscheiden en niet inwisselbaar zijn. Helder hebben waardoor je je in de ogen van je klanten onderscheidt! Dat trekt klanten en zorgt voor herkenbaarheid.
Klantstrategie op één pagina (SOAP) 12:00-17:00 uur
Een goede klantstrategie hoeft geen dik boekwerk te zijn. Met SOAP – Strategy on a Page leer je jouw klantstrategie overzichtelijk en concreet vast te leggen op één pagina. Dit vormt het kompas voor al jouw klantgerichte activiteiten. Wat levert het op: Duidelijkheid waar je organisatie voor staat, wat je klanten mogen verwachten én wat je gaat doen om dat te bereiken.
Praktische informatie
Datum: 22 januari 2026
Locatie: Buitenplaats Rozenlust, Parklaan 11, Rotterdam (gratis parkeren)
Door wie: Necxt, adviesbureau voor klantgerichte ontwikkeling en innovatie
Investering:
1 workshop: € 95,- (2e deelnemer uit dezelfde organisatie € 75,-) inclusief lunch.
combinatie beide workshops: € 165,- per deelnemer inclusief lunch
Schrijf je in en neem concrete tools, inspiratie en een helder plan mee terug naar jouw organisatie! Stuur een mail naar bureau@bdko.nl o.v.v. Klantbelofte en’/of klantstrategie of bel 079-3638102
Annuleren kan uitsluitend schriftelijk tot uiterlijk 6 januari 2026. Kosteloos annuleren ná 6 januari 2026 is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om je na deze datum te laten vervangen door een collega.