bdKO CX Masterclass -er volgen nieuwe data!-

Klantbeleving ofwel “Customer eXperience” wordt met de dag belangrijker en is dé onderscheidende factor en maakt waarom klanten (ouders) voor de één of de ander kiezen. Wij verheugen ons enorm op de CX Masterclass, die -online, verspreid over 3 ochtenden- zal plaatsvinden.

Tijdens de CX Masterclass gaan wij met jullie ontdekken wat klantbeleving echt is, hoe het werkt en hoe je er zelf invloed op hebt. We bieden een praktische, heldere Masterclass, met als doel dat je er zelf waardevolle elementen uithaalt voor je eigen organisatie.

Hierbij alvast enige nuttige voorinformatie voor dit inspirerende programma.

PROGRAMMA CX MASTERCLASS bdKO

Verspreid over 3 ochtenden van 9:00-11:00 uur

dag 1

9:00 Welkom & Masterclass I 

  • Wat gebeurt er nu in de wereld (grote verschuivingen in wijze van werken)
  • Wat zijn daarmee de uitdagingen voor ons
  • Hoe spelen wij daarop in langs de aspecten van Diney’s Chain of Excellence Leiderschap – Medewerkers – Klantprocessen

9:30 Benchmark van ‘Tony’s Chocolonely’
Tony’s is een purpose drive organisatie die deze vertaalt in herkenbare en aansprekende producten. Met klantbeleving als focus bij de inrichting van al haar processen wordt een sterke herkenbaarheid naar klanten gerealiseerd. Met nationaal en internationaal succes en blijvende groei als resultaat. Wij passen de kennis uit de masterclass to op dit praktijkbezoek. Een senior medewerker van Tony’s zal ons een bijzondere inkijk geven en onze vragen beantwoorden.

10:30 Analyse benchmark & Learnings
Hoe vertaal ik de inzichten kansen naar mijn organisatie?

 

dag 2

9:00 Masterclass II

  • Terugblik
  • CX Game Groei door Klantbeleving (dialoog, modellen, spel)
  • CX Purpose

10:30 Wrap-up

 

dag 3

9.00 Masterclass III

  •  Terugblik
  • Workshops
    • CX Purpose
    • Kernwaarden,
    • Gedragskenmerken
  • Betekenis eigen organisatie
  • Wrap up

 

EXPERTS

Deze Masterclass wordt gegeven door twee experts (Jochem van Beek & Nils Schmeling) van N3Wstrategy-NECXT, een adviesgroep op het gebied van klantbeleving en al jaren werkzaam voor diverse organisaties binnen en buiten de kinderopvang.

DEELNAME EN AANMELDEN

Deelnamekosten zijn € 249,- incl. BTW.

Aanmelden kan per mail of telefonisch bij het bureau van de bdKO bureau@bdKO.nl of tel. 079 363 81 02 o.v.v. CX Masterclass.

Nils en Jochem kijken enorm uit om jullie te ontmoeten binnenkort. Heb je tussentijds vragen of suggesties of specifieke uitdagingen die jij deze dag wilt voorleggen? Mail dan naar nils.schmeling@necxt.com of bel naar 06-20412172.

Annuleren kan uitsluitend tot uiterlijk 22 oktober 2020. Kosteloos annuleren ná 22 oktober 2020 is niet mogelijk. Wél is het mogelijk om je na deze datum te laten vervangen door een collega.