Op 4 juli organiseert NECXT, een adviesbureau op het gebied van klantbeleving met veel ervaring bij diverse kinderopvangorganisaties, een speciale dag voor bdKO-leden:  ‘Klantbeleving voor Leiders – van strategie tot praktische implementatie’

Wil jij leren hoe andere organisaties zich onderscheiden door middel van klantbeleving en inzicht krijgen waar jij staat met je eigen organisatie? Wil jij een heldere strategie klantbeleving en die ook praktisch tot uitvoer brengen? Op 4 juli krijg jij deze inzichten en werk je aan de aanpak voor jouw eigen organisatie, van 10:00 -17:00 uur plus aansluitend diner op een prachtige locatie in Rotterdam.

Waarmee ga je aan de slag:

  • Hoe werkt klantbeleving
  • Wanneer is deze onderscheidend
  • Waar staat jouw organisatie (maak je eigen klantbeleving maturity-test)
  • Waar wil ik heen?
  • Waarom en hoe zorgt klantbeleving voor groei van mijn organisatie
  • Hou schrijf ik eenvoudig mijn eigen klantstrategie?
  • Hoe operationaliseer ik deze – 3 simpele stappen om je klantbeleving te laten groeien, bouw je eigen klantbeleving motor
  • Inspirerende klantbeleving benchmarks komen aan bod

Wanneer

4 juli van 10:00-17:00 uur

Waar

Op de inspirerende Buitenplaats Rozenlust aan de Parklaan 11, een oase midden in Rotterdam, gevolgd door een diner ‘om de hoek’ bij Café restaurant ‘Loos’.

Parkeren is hier gratis, het buitenpark is voor ons en een wandeling onder de Euromast kan makkelijk.

Door wie

Deze dag wordt begeleid door Nils Schmeling van NECXT, een adviesbureau op het gebied van klantbeleving met veel ervaring bij diverse kinderopvang organisaties.

Deelnemen

De kosten bedragen 350,- inclusief workshop drankjes, lunch en diner.  Aanmelden? Stuur een mailtje naar bureau@bdko.nl o.v.v. ‘klantbeleving’ of bel naar 079 363 81 02.

Annuleren kan uitsluitend schriftelijk tot uiterlijk 18 juni 2024. Kosteloos annuleren ná 18 juni 2024 is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om je na deze datum te laten vervangen door een collega.