Webinar ‘Van inschrijfformulier naar warm welkom’ terugkijken?

“Hele duidelijke informatie – super interessant”

Elke klant doorloopt bij jouw organisatie een reis. Deze gaat in op een moment dat ze zich daar nog niet eens bewust van zijn en eindigt op het moment dat ze een tevreden klant (en dus ambassadeur) van je organisatie zijn. Er zijn in de kinderopvang een aantal cruciale klantcontactmomenten te benoemen. Op deze momenten maakt een potentiële klant de keuze “ga ik verder met deze organisatie ja of nee”. In dit webinar werden tips gegeven  hoe je ervoor zorgt dat ze hier een volmondig JA antwoorden.

“Goede tips ten aanzien van de klantgerichtheid/klanttevredenheid. Dit is toepasbaar voor onze organisatie.”

De sleutelwoorden? Waarmaken, luisteren, ontzorgen, verrassen.

Dit webinar wordt geleid door Jeltje Meijvogel. Jeltje is zeker geen onbekende in de markt. De kinderopvang is haar met de paplepel ingegoten. Daarnaast heeft ze zelf een bedrijf gerund en start-ups mogen helpen bij het op orde krijgen van hun bedrijfsprocessen.

“Leuk om nieuwe tips en werkwijze te horen vanuit andere organisaties.

Het webinar wordt kosteloos aangeboden aan klanten van KidsKonnect en aan bdKO-leden.  Kijk hier het webinar terug.