Van inschrijfformulier naar warm welkom! 22 april 2021

Elke klant doorloopt bij jouw organisatie een reis. Deze gaat in op een moment dat ze zich daar nog niet eens bewust van zijn en eindigt op het moment dat ze een tevreden klant (en dus ambassadeur) van je organisatie zijn. Er zijn in de kinderopvang een aantal cruciale klantcontactmomenten te benoemen. Op deze momenten maakt een potentiële klant de keuze “ga ik verder met deze organisatie ja of nee”. In dit webinar bespreken we hoe je ervoor zorgt dat ze hier een volmondig JA antwoorden.

De sleutelwoorden? Waarmaken, luisteren, ontzorgen, verrassen.

Dit webinar wordt geleid door Jeltje Meijvogel. Jeltje is zeker geen onbekende in de markt. De kinderopvang is haar met de paplepel ingegoten. Daarnaast heeft ze zelf een bedrijf gerund en start-ups mogen helpen bij het op orde krijgen van hun bedrijfsprocessen.

‘Mijn ervaring is dat bij (de wens tot) groei de procedures onduidelijker worden en er over meerdere lagen geschakeld moet worden. Het lijkt steeds lastiger te worden iedereen mee te nemen in jouw enthousiasme, organisatieverhaal en de taal van de organisatie. En juist daar kom ik beeld; hoe creëer je een goede klantbeleving? Mijn rol? Ik inspireer, af en toe leg ik de vinger op de zere plek en daag je graag uit ‘

Wanneer: donderdag 22 april 16:00-17:00 uur

Aanmelden: Stuur een mailtje naar bureau@bdko.nl o.v.v. ‘warm welkom’ of bel naar 079 363 81 02. Dit webinar wordt kosteloos aangeboden door KidsKonnect.